10
17
2009
--

Chat Tom Hamilton-nal

Örömmel jelenthetem, hogy a jelek szerint Tom újra fitt és egészséges (játszott is a szerda esti bulin); néhány nappal ezelőtt pedig élőben chat-elt néhány szerencsés rajongóval az Aero Force One weboldalán. Összegyűjtöttem az érdekesebb részleteket a beszélgetésből:


Szia Tom. Mivel töltöd az idődet mostanság, hogy nem aktív a zenekar?


Fát aprítok. Ez zenészszlengben azt jelenti, hogy sokat gyakorlok. Gitározom, riffeket játszok fel és teszek-veszek a stúdiómban.


Szóba álltok még egymással a zenekaron belül, néhány oldal ugyanis az ellenkezőjét terjeszti.

Úgy fogalmaznék, egy kicsit most kerüljük egymást. De készülünk néhány koncerte a közeljövőben... úgyhogy könnyen lehet, hogy hamarosan megtörik a jég és újra előkerül a lemez. Tutira unjátok már ezt tőlem... de biztos vagyok benne, hogy hamarosan belevágunk.


A Wikipedia szerint a The Farm a kedvenc Aerosmith dalod. Ezt nehezen akartam elhinni. Igaz?

Az már egy elég régi válaszom. Meg is ragadom az alkalmat, és újat választok. Majd közlöm, mire jutottam... de ettől még nagyon bírom azt a dalt.

Milyen autóval jársz leggyakrabban és melyik járgányod a kedvenc?

Van egy ’74-es Dino Ferrarim. Többé-kevésbé. 10 éve darabokban áll. De ha egyszer elkészül, zúzni fog!

Egy helyi rádióban hallottam, hogy 2010-ig semmiképp ne számítsunk új Aerosmith turnéra. Ez igaz vagy kamuztak nekünk?

Szerintem jól látják.

Vannak már kész dalok az új lemezre?

Erre azt tudom mondani, hogy rengeteg szám áll majdnem készen. De amíg nem térünk vissza hozzájuk, nem tudhatom biztosan, elkészültek-e. Bármikor a kukában landolhat egy ilyen, mert egy másikat veszünk elő helyette.

Mi inspirál a dalszerzésre?

Rengeteg koncerten jártam tavaly. Ezek mindig ösztönzőleg hatnak rám.

Tervezel könyvet írni az Aerosmith-es élményeidről?

Aggódom az olvasás hanyatlása miatt. Remélem, ha egyszer könyvírásra szánom magam, lesz még, akit érdekel majd. Sokat gondolkodom ezen...

Alig várom, hogy újra lássalak benneteket. Ott voltam a St. Louis-i bulin és csodálatos volt. Várod már, hogy újra turnézhass?

Sok idő nem telt még el, de máris hiányzik. És tudom, hogy sokaknak tartozunk még egy-egy koncerttel.

Csak érdekelne, vajon hány wattos hangcuccokkal dolgozol.

Jelenleg Ampeg márkájúkat nyúzok, de elfelejtettem, pontosan hány wattosak. Úgy a zillió körül meguntam a számolást... Tényleg nem tudom... de tuti jó sok.

A legfontosabbra még nem válaszoltál. Hogy vagy?

Remekül vagyok. Köszönöm a rengeteg támogatást. Köszi!

Hallottad Joe új lemezét? Mit gondolsz róla?

A teljes albumot még nem. De nemsokára megkapom. Tetszik, ahogy keresztülvitte a megjelenést. Ez Joe.

Megneveznéd pár kedvenc basszerosodat?

Láttam Les Claypool-t a House of Blues-ban pár hónapja. Letaglózott. Sokkal zeneibb, mint vártam.

Ki volt a kedvenc nyitóbandád a turnéitok során?

Utálok a múltra gondolni. De talán az AC/DC.

Titeket össze kéne zárni egy szobába és megvárni, míg elsimulnak köztetek a dolgok.

Ezt már próbáltuk... de nem mindig válik be.

Várom már a koncertet Honolulu-n. Fogtok majd napozni meg szörfözni?

Ja... alig várjuk. Nem jövünk haza strandolás nélkül.

Imádom a 60-as évek garázs- és pszichedelikus bandáit, meg persze titeket is. Neked tetszik ez a fajta zene, és ha igen, kik a kedvenceid?


Naná... ezen nőttem fel. Mit szólnál a Byrds-höz vagy a Moby Grape-hez?

Mit tanácsolnál annak, aki fordulóponthoz ért az életében?

Ne feledd, bármilyen változásból, még a negatívból is, idővel profitálni fogsz.

Colorado-ban születtél, mégis hogyan jutottál el olyan fiatalon a nyugati partra?

Az apám, isten nyugosztalja, a Légierőnél szolgált és rengeteget utaztunk. Hozzászoktam.

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek interjú tom hamilton
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr691456195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)