05
18
2011

Guitar Hero jukebox

A pár évvel ezelőtt kitört -és mára szerencsére lecsengett - ritmusjáték-láz az Aerosmith-t sem kerülte el, hisz 2008-ban saját Guitar Hero játékot kapott a zenekar, amit még egy turnéval is megtámogattak (...volna, ha nem kísérik azt végig folyamatos sérülések, amire végül Steven esése tette fel a koronát). Itthon túlzás lenni állítani, hogy a csapból is a Guitar Hero: Aerosmith folyt (jómagam egyetlen alkalommal futottam össze a játékkal egy hipermarketben, a doboza szép volt, de a gitár alakú kontrollert sajnos nem tudtam megnézni), így alighanem sokak figyelmét elkerülte, hogy az eredeti szalagok elégtelen állapota miatt a banda újra feljátszotta első lemezének négy dalát. Az új verziók jóval dögösebben szólnak, és végre Steven eltorzított kappanhangja nélkül is stúdióminőségben élvezhetjük őket. Bónuszként meghallgathatjátok még a külön a játék kedvéért megírt Joe Perry Guitar Battle nevezetű szerzeményt is, melyet Joe élőben is játszott a turnén.  

 
Az új verziójú dalokat egyben ide kattintva tölthetitek le.

Írta: joeperry | Tags: Címkék: jukebox
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr542913714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

j.a.cameron 2011.05.23. 11:01:08

Ez érdekes... régebben kipróbáltam a programot és fel se tűnt hogy ezek újra felvett dalok... Nagyon jól szólnak!! Köszi!

Nekem a Guitar Hero sorozat soha nem jött be. Szerintem aki valamilyen szinten tud gitározni, annak ez idegesítő lehet, én így jártam vele....
Inkább ezt az időt is arra szántam hogy eredetiben próbáljam megtanulni a legismertebb Aerosmith dalokat. :)

Ebből a 4 számból kiindulva, nem is lenne rossz ötlet felvenni az első két albumot teljes egészében újra, ahogy joeperry írta: "Steven eltorzított kappanhangja nélkül" - jogos :)

Már megszokta a fülem az évek során - főleg az első lemezen torzította el a hangját - de az EREDETI Steven stílusban jobban élvezném a régi dalokat...

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2011.05.23. 12:03:51

@j.a.cameron: Szeretem én őket eredetiben is azért, de ezek az újak jobban horzsolnak:)

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)