02
04
2012
--

Áll a bál Tyler himnusza körül

Valóságos össztűz zúdult a médiában Steven Tyler-re a január 22-i Baltimore – New England NFL mérkőzést követően, ahol az Aerosmith frontembere énekelte el az amerikai himnuszt. A kritikusok szerint Tyler egyszerűen nem vette komolyan a feladatot, ráadásul azt a borzalmas bűntettet is elkövette, hogy kihagyott egy „S” betűt a szöveg egyik sorából. Tyler-t elsőként Joe Perry vette a védelmébe, aki így fogalmazott a National Post-nak adott interjújában:

„Az a dal egy ribanc. Fel kéne kérniük egy srácot, mondjuk egy operaénekest, aki elénekli pontosan ugyanúgy, ahogy megszokhattuk, és akkor senki sincs felháborodva. Miért ne adhatná elő valaki olyan formában, ahogy ő szeretné?”
 
„Steven-hez fogható tehetség millió évben egyszer születik, az emberek mázlisták, hogy hallhatják őt. Ugyan már, ő egy rockénekes. Persze, hogy használja az adottságait.”
 
A témában végül maga Steven Tyler is megszólalt a Boston Herald online cikkében:
 
„Nem is tudom. Mint már mondtam, az „in the land of the free” sorra tettem rá a nyomatékot, aztán felemeltem a hangomat. Furcsa módon még sikerült is kiénekelnem, szóval tényleg nem értem, miért lett ekkora ügy belőle. Azért hangsúlyoztam ki a „free” szót, mert a szabadságot jelképezi. Így terveztem el előre. Egyáltalán nem rúgtam fel az amerikai hagyományokat.”

 

Jogosak a Steven Tyler-t ért kritikák?

  • Igen, tényleg pocsék teljesítményt nyújtott.
  • Részben, lehetett volna jobb is.
  • Egyáltalán nem, műbalhé az egész.

 

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek joe perry steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr934065965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)