08
19
2010

Steven újabb esése

A Toronto-i koncert második dala, a Love In An Elavator szólója közben Joe véletlenül(?) meglökte Stevent, aki a nézők között landolt, de szerencsére semmi baja nem esett, a koncert sem szakadt félbe. Sokak szerint előre kitalált húzás volt a tavaly augusztusi balesetre utalva, de az sem kizárt, hogy tényleg ballépés történt. Steven mindenesetre egy laza "Ez nem történik meg többet, bébi!" felkiáltással elintézte a történteket.

A legjobb minőségő videót a TMZ.com hozta le az esetről, beilleszteni sajnos nem tudtam, de ide kattintva megtekinthető. (Érdemes végig Joe-t figyelni, szerintem nem véletlenül csinálta:)


Update: Újabb videók az esetről: első, második

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek joe perry steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr962232944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mafli 2010.08.19. 20:00:47

Szerintem véletlen volt, előtte Steven is kicsit meglökte Joe-t, utóbbi szerintem csak vissza akart lökni szintén kicsit.
Miért akarná Joe hogy megint az legyen mint akkor, megint félbeszakadjon a turné:S Hülyeség

j.a.cameron 2010.08.21. 17:11:05

Nehéz eldönteni.... Youtubon is több videót megnéztem az esésről. Az tény hogy nem túl jó ötlet ha a színpad legszélén állsz, és a másik poénból seggel tol rajtad egyet. Joe lökete talán erőteljesebb volt mint Stevené, viszont Steven épp előrehajolt, ezért esett be a közönség közé.

Mindenesetre megint tornyosodik a sz*r a banda tájékán azzal hogy Steven januártól zsűritag lesz az American Idolban. Lehet hogy pont koncert előtt erről ment a téma az öltözőben, aztán a színpadon elkezdtek "kakaskodni". Steven kezdte, de Joe lett a nyertes.

Jobban örülnék ha az Aerosmith újra azzal foglalkozna, amiért 14 éve megszerettem őket, a ZENÉVEL.

mafli 2010.08.21. 22:18:40

Hát, én se értem miért csinálják ezt, mindennel foglalkoznak már, csak kb a bandával nem:(
Ha ez a lökés szándékos volt, az nagyon gáz, nagy baj is lehetett volna. Tényleg tök ugyanaz megy mint régen...:S Összevesznek, aztán a színpadon torolják meg:(

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2010.08.23. 10:13:51

Nekem se tetszik ez az egész hiszti megint, Joe már arra utalgat twitteren, hogy megint nem fognak stúdiózni, gondolom, az Idol ügy miatt. Végre megnyugszik az ember, hogy újra fut a szekér, de ezek ketten mindig képesek felkavarni a sz@rt...

Tintaszív 2010.08.27. 01:00:37

Nem lehet, hogy csak a dalra akartak rájátszani... "Going down..."?

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)