07
16
2009
--

Atlanta setlist

Bő két hetes kényszerszünet után tegnap este végre folytatódott az Aerosmith és a ZZ Top nyári turnéja. A csapatba visszatért a fejsérüléséből felépült Brad Whitford, a műtétből lábadozó Tom Hamilton-t viszont David Hull helyettesítette. A koncert nagyon rövidre sikeredett, elmaradt a Toys In The Attic blokk, és mindössze 13 dalt játszottak a srácok (plusz egy Perry szólót), majd a beszámolók szerint Tyler a torkára mutatva elnézést kért és levonult a színpadról...

Aerosmith - Atlanta 2009.07.15

Eat The Rich
Falling In Love (Is Hard On The Knees)
Rag Doll
Back In The Saddle
Walkin' The Dog
Janie's Got A Gun
Last Child
Combination
Love In An Elevator
Mama Kin
Train Kept A Rollin'
Walk This Way
Joe Perry gitárszóló
Stop Messin' Around
Draw The Line

A turné a tervek szerint péntek este Houston-ban folytatódik.

Update: Egy élménybeszámoló a tegnap esti buliról:

FANTASZTIKUS! Sokkal jobb volt, mint vártam, leszámítva a rövidségét. A setlist-et jól megvariálták. Előkaptak néhány dalt, amit a körülöttem álló fiatalok fel sem ismertek, mint a Mama Kin vagy a Walkin' The Dog. Steven csodálatos volt, jól nézett ki és remekül énekelt. Említettem már, hogy jól nézett ki? A vége felé láthatóan fájdalmai voltak, aztán odaszólt a közönségnek, hogy "Bocs srácok, rövidre kell fognom - ne utáljatok érte." Mintha tudtuk volna! Büszke vagyok, hogy a koncertet nem törölték vagy halasztották el. Mindenki örült Brad visszatérésének, Joe egyszer odasétált hozzá és megölelte (a tömeg pedig majd felrobbant). Tom helyett valaki más játszott. Úgy tünik, lehetetlen feladat ezt az öt srácot egyszerre színpadra állítani. Szerintem a beállós srác kicsit szétszórt volt, az egyik dalnál el is tévesztette az ütemet, Steven-nek kellett számolnia, hogy összeálljon a dolog. Nem vagyok zenész, csak találgatok - láttam, hogy Steven elkezdi a refrént, aztán a felénél megállt -, ha jól emlékszem, a Mama Kin volt az. Joe jót mulatott a Guitar Hero-s szólója alatt. Kiszólt a közönségnek, hogy unja már, hogy mindenki legyőzi őt a játékban, majd most megmutatja. A fénytechnika parádés volt - minden dal más világítást kapott. Hatalmas állványok voltak a színpad körül, amiken a fény fel-le futott meg lüktetett. Rengeteg videóbejátszást kaptunk a zenekar mögött felállított kivetítőn, sokszor közelképeket is mutattak. Most jön a legjobb rész... Aznap léptem be a fan club-ba, ahogy a jegyeket vettem és féltem, hogy pocsék helyet kapok majd. Erre alig 3 méterre voltam a kifutótól! Olyan közel, hogy a srácok láthattak ugrálni meg sikoltozni. És sikoltoztunk is rendesen! Széttáncoltuk a s*ggünket az este, a hangunk is tropára ment. Hihetelenül jó volt, minden pénzt megért!


Update2:
Képek és egy videó a koncertről (figyeljétek csak Joe gitárját):

Érdekességképpen íme az eredeti setlist:

Végül pedig egy amatőr felvétel a Walk This Way-ről:

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek turné
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr771248841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)