12
03
2009
--

Rolling Stone interjúk II/IV: Joey Kramer


Az interjúsorozat második részében Joey véleményét olvashatjátok: 
 
 
 
Mi van most az Aerosmith-szel?
 
Hogy Steven-t idézzem, ő most a „Tyler márkanévvel” kíván foglalkozni egy időre. A menedzsmentje felvette velünk a kapcsolatot és közölték, hogy két évre gondolt, amit azóta se cáfolt meg senki, tehát most itt tartunk. De ugyanakkor mi nem fogunk... két év nagyon hosszú idő.
 
Mióta nem beszéltek Steven-nel?
 
Igazság szerint a Sturgis-i koncert óta, de én folyamatosan próbáltam elérni őt telefonon és SMS-ben, amikre sosem válaszol. Vagyis az egyetlen kapcsolatunkat a menedzsementjének e-mail-jei jelentik vele.
 
Mit gondolsz erről az új menedzsment dologról?
 
Nem örülök neki, mert olyan, mintha máris kilépett volna; érted, más táborhoz tartozik, ami nagyon összezavarja a dolgokat.
 
Felmerült bennetek egy új énekes gondolata?
 
Um... nos, fel. Nehéz elképzeli egy koncertet nélküle. És ne érts félre, én imádom a srácot, a testvéremnek tekintem 40 éve, rám mindig számíthat a jövőben is, és fohászkodom érte, meg én... sajnálom, túlzottan érzelmi kérdés ez nekem. Őszintén remélem, hogy Steven végre önmagára fókuszál kicsit és helyrehozza a dolgait.
 
Ezt hogy érted?
 
Nos, hogy mi az igazság ebben az egészben, azt csak Steven tudná megmondani, nekem nincs jogom ítélkezni felette, kérdezd őt vagy a menedzsmentjét.
 
A többiek is egyetértenek veled az új énekes kérdésében?
 
Nézd, az író írjon, a táncos táncoljon. Mi zenészek vagyunk és folytatni szeretnénk, amit csinálunk. Most jön a 40. évfordulónk, amit a rajongóinkkal szeretnénk megünnepelni egy jól megérdemelt turné keretében, ebben mind egyetértünk. Steven-t nem lehet mással kiváltani, de ahogy mondtam, Joe, Brad, Tom és én tovább akarunk turnézni. Mérföldkőhöz érkezett a zenekar, amit méltón szeretnénk megünnepelni.
 
Híres énekesben gondolkodtok?
 
Egyelőre Steven hiányát is nehéz elképzelni, de.... Nem is tudom, gondolkodtunk néhány névben, de ez bonyolult kérdés.
 
Ezek ismert nevek voltak?
 
Igen, ismertek. Neves énekesek.
 
Mit szólsz Steven felbukkanásához Joe koncertjén?
 
Nekem inkább magánakciónak tűnt, szerintem... először is én úgy tudom, Joe-nak fogalma sem volt erről az egészről, Steven egyszer csak felbukkant a színpadon, majd rövid úton le is lépett. Ezzel mégis mit akart elérni? Csak még jobban összekuszálta a dolgokat, hogy most kilép vagy marad a bandában.
 
Mit gondolsz azokról a dalokról, amiken Brendan O’Brian-nel dolgoztatok tavaly?
 
Az egyetlen dolog, amit elmondhatok róluk, hogy közelebb álltak hangzásban az old-school Aerosmith-hez, a Toys vagy a Rocks időszakához.
 
Volt köztetek vita Steven-nel a hangzást illetően?
 
Nézd, tesók vagyunk már 40 éve, mindig voltak vitáink. Zeneileg azóta vannak köztünk feszültségek, hogy először összeültünk játszani, ez az egyik titka ennek a zenekarnak. Ez a 40 év őrület, részben a zenei elképzeléseink miatt, teszi azzá az Aerosmith-t, ami – folyton kirakózunk egymás ötleteivel. Erről szól ez az egész, hogy minden őrület ellenére el tudjuk fogadni egymás véleményét. Én megtaláltam a saját békémet ebben az őrületben, a könyvem is erről szól.

Steven jobban csípi a kissé poposabb, rádióbarát hangzást, ahogy én is, de nekem a másfajta dalok is bejönnek. Ahogy mondtam, ez a lényege az egésznek. Valahogy ettől működnek a dolgok.
 
Joe azt mondta, nem tetszik neki a Just Push Play.
 
Nos, ebben nem értünk egyet, én bírom azt a lemezt. Tetszenek a dalok. Nagyon keményen dolgoztam velük, sokat kellett változtatnom a stílusomon és tanultam is új dolgokat. Na meg Marti Fredriksen-nel is jó volt együtt lógni.
Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek interjú joey kramer
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr801570742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)