12
15
2009

Josh Todd sikere

A Buckcherry nevű kaliforniai rockbanda frontembere, Josh Todd győzött azon a szavazáson, amelyet a Rolling Stone magazin indított olvasói között abban a kérdésben, ki lenne a legalkalmasabb Steven Tyler pótlására az Aerosmith-ben. Az eredmény a csapat rajongóinak aligha meglepő, a Buckcherry ugyanis igen erős Aerosmith gyökerekkel rendelkezik és Todd stílusa is nagyon közel áll Tyler-éhez. A magazin megkereste az énekest, aki udvariasan elhárította a lehetőséget:

"Steven nagy hatással volt rám és az egész zenekarra. Szerintem senki sem tudná pótolni őt, és remélem, hogy rendeződnek a dolgaik. Én a Buckcherry énekese vagyok, és jelenleg is keményen dolgozunk a következő lemezünkön. Remélem, lesz még közös Aerosmith/Buckcherry turné a jövőben."

(A Buckcherry lemezeit egyébként melegen ajánlom minden Aero rajongónak, Todd zseniális énekes, a zenéjük pedig igazi agydurrantó rock n' roll.)

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr271600490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

j.a.cameron 2009.12.21. 21:17:53

joeperry: Köszönöm az infót a Buckcherry nevű bandáról, szégyen, nem szégyen, most hallottam róluk először. Meghallgattam a 15 című lemezüket, és NAGYON JÓ, főleg az album eleje, én is csak ajánlani tudom, tényleg szuper banda és az énekesnek is ütős hangja van!! :)

Ha a 4 megmaradt Aero-tag úgy gondolná csinál egy turnét Steven nélkül, szerintem semmiképpen ne használják az Aerosmith nevet, mert úgy ciki lenne.
Például a Black Sabbath tagjainak jó ötlete volt, hogy (Ozzy nélkül) Dio-val életre hívták a Heaven&Hell formációt, és úgy adtak ki lemezt illetve turnézták körbe a fél világot a régi Dio-s nótákkal .

Ha már énekest kellene mondani, akkor én Lenny Kravitz alá nem adnám :) Fantasztikus énekes és nagyszerű arc, akiből csak úgy árad a rock&roll életérzés, akárcsak Stevenből.
Mivel én még soha nem láttam élőben az Aerosmitht, én még ezt a csonka bandát is szívesen megnézném :), ha jönnének a közelbe.

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2009.12.21. 22:12:02

@j.a.cameron: Nekem is a 15 a kedvencem tőlük, de a másik három is nagyon jó. Egy időben sok cikket összegyűjtöttem róluk egy fórumtopikban, azóta már archiválták, de itt még megtalálod, ha érdekel:

forum.origo.hu/archiv/topik.jsp?id=99614

j.a.cameron 2009.12.22. 10:34:53

@joeperry: Köszönöm szépen :), elolvasom!!!

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)