01
28
2010

AeroWorld interjú

Kis hazánk nem épp rendkívül igényes és tájékozott médiájáról híres, így az Aerosmith-ről legfeljebb egy-egy botrányosnak kikiáltott esemény kapcsán hallhatunk/olvashatunk, persze akkor is csak bulvárszinten. Körülnézve a neten rengeteg igényes Aero témájú rajongói oldalt találni a nagyvilágban, nem egy közülük a hivatalosnak kikiáltott Aero Force One-t is lepipálja, ellentétben a magyar felhozatallal, ami egészen egyszerűen siralmas. Szerencsére mégis van azért némi fény az alagút végén, hisz néhány hónappal ezelőtt Hucc-nak köszönhetően elstartolt az AeroWorld nevezetű oldal, ami remek alternatívát nyújt az én kissé szegényes kínálatú blogom mellett. Klikkeljetek rá ti is, olvassátok, segítsétek a munkáját; ezzel is építve a hazai online Aero közösséget, ami sajnos még így 2010-ben is gyerekcipőben jár. Én a magam szerény eszközeivel ehhez egy e-mail váltás során készült Hucc interjúval tudok hozzájárulni, fogadjátok sok szeretettel:
 

 

Mutatkozz be röviden a blog olvasóinak!

Hát röviden: Hucc vagyok. Oké, ez új értelmet adott a rövidség fogalmának. Ami azt illeti sosem voltam toppon ebben a bemutatkozás témában, jobban szeretem a konkrét kérdéseket, de essünk neki. Modor ügyileg Dr. House és egy bagzó macska között ingadozok ebből következik, hogy nem sokan tűrnek meg maguk mellett. Akik mégis, azok vagy teljesen elvetemültek, vagy roppant toleránsak. Ilyen emberek hiányában általában a parkban ücsörögve rajzolok, olvasok, esetleg bambulok magam elé. Zongorán játszom, a gitárral pedig próbálkozom, több kevesebb sikerrel (inkább kevesebb). Azt hiszem ennyi. :) Aki egyéb iránt érdeklődik, HotDogon Hucc néven futok.

Mióta tartod Aero rajongónak magad és hogyan találkoztál először a zenéjükkel?

Hm. Nem kérdeznél kettőt és könnyebbet? Ha pisztolyt tartanál a fejemhez sem tudnám megmondani, hogy mióta vagyok rajongó (de akkor kitalálnék valamit). Az első emlékem róluk úgy 4 éves koromból származik. Éppen a Balaton felé hajtottunk mikor rám került a sor, hogy zenét válasszak az útra. Találomra előkaptam a Big Onest, onnantól kezdve csak azt akartam hallgatni. 5 évesen pedig meg voltam győződve arról, hogy Steven Tyler lesz a férjem. Azt hiszem ezt az ötletet el kell, hogy vessem.

Láttad már élőben is a bandát, esetleg tervezel ilyesmit a jövőben?

Sajnos még nem volt alkalmam élőben látni őket, de bízom benne, hogy eljutok egyszer egy Aero koncertre. Életem egyik legszebb napja lenne. : )

Van kedvenc Aerosmith lemezed/dalod?

Szintén nehéz a kérdés. A kedvenc számom talán a Dream On, viszont kedvenc album... Ummm... Azt hiszem a 9 Lives. 

Mit gondolsz a kialakult helyzetről a bandán belül (törölt turné, Steven rehabon, Joe új énekest keres)?

Őszintén remélem, hogy hamarosan rendeződnek a dolgok. Szerintem az elsődleges most az, hogy Steven 100%-osan rendbe jöjjön. Nem repesek a hírtől, hogy elvonóra került, de olyan szempontból megnyugtató, hagy elismeri azt a tényt, hogy problémája van és megpróbál kimászni ebből a helyzetből. Azt pedig nem is igazán tudom elhinni, hogy Joe komolyan gondolja, hogy a banda nem veszítene az értékéből, ha Tylert más helyettesítené. Én nem mennék el olyan koncertre, ahol, teszem azt Lenny Kravitz énekelné a Crazy-t. Szép és jó, hogy ezek után sem akarnak pihenni, de Steven hangja szerintem olyan egyedülálló, hogy az Aerosmith dalokat más énekes nem képes igazán ütősen előadni. 

Szerinted életképes lehet a zenekar egy új frontemberrel is?

Szerintem az előbbiek magukba foglalták ezt is. Nem. 

Milyen bandákat hallgatsz még szívesen az Aerosmith mellett?

60's 70's. Javarészt. : ) Ha konkretizálni kell a dolgot, nagy kedvencem még a Doors és a Dire Straits a nyugisabbik fajtából. Pink Floyd, Hendrix, Joplin, Stones, magyarán a hippi ikonok. Egy időben nagy Guns N' Roses fan voltam, őket is szeretem, bár az új album elég nagy csalódás volt. Magyarok közül Hobo és szégyen/nem szégyen; Kispál és a Borz. :)

Hogyan jött az ötlet, hogy saját Aero témájú weboldalt indíts?

Nos, voltak már korábban G-portálos weboldalaim, de valahogy egyikkel sem békéltem meg/elhanyagoltam őket. A nyár végi napokban már erősen kínzott a semmittevés. Eszembe jutottak ezek a régi portálok és gondoltam rájuk nézek, aztán majd valamelyiket kikupálom. Téma hiányában viszont elhalasztottam a dolgot, semmiképp sem akartam fanpage szerkesztő lenni, mivel minden hírességről csináltak már weblapot úgy 500-an. Visszamentem olvasgatni az ágyamra és ekkor rám tört a felismerés, (a falon árválkodó óriási Aerosmith fotónak hála) hogy korábban nézelődtem már Aero portál után, de magyar nyelven mindössze csak kettőt találtam, az egyik ez a blog, a másik pedig kb. annyira forgalmas mint Mucsaröcsöge. Így hát neki láttam és összedobtam az Aeroworld-öt. :)

Egyedül tartod fenn az AeroWorld-öt vagy kapsz segítséget?

Egyedül, nem igen engedek beleszólást a dolgaimba és mások is jobbnak látják, ha nem abajgatnak. A béke érdekében. :D Jó, igazából nem ilyen vészes a helyzet, megfordult már a fejemben a társszerkesztő gondolata, de vannak elvárásaim és a látogatóságom pedig nem túl kommunikatív, inkább, meg sem kíséreltem keríteni magam mellé valakit. Egyenlőre boldogulok. :)

Mik a terveid az oldaladdal a jövőben?

Szeretném ha hosszú életű lenne ellentétben a többi próbálkozásommal. Gondoltam, hogy mostmár kéne neki egy végleges design, de előbb szeretném rendbehozni a modulkezelő körüli gebaszt. Elég nagy az összevisszaság. Hogyha sikerült a tartalmi részt elrendeznem, onnantól már nem gyerekjáték lesz, de azt hiszem ez nyárra fog tolódni. Olyankor nyugodtabb vagyok, különben felhúzom magam a pepecselős részén és a végén még rosszul sülne el. Valószínüleg törölném az egészet és elmennék aludni. :D 

Köszi a válaszokat az olvasók nevében is!

Megtisztelő volt;)

Írta: joeperry | Tags: Címkék: interjú aeroworld
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr871708531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rocklud 2010.01.28. 16:02:01

Nagyon jó kis oldal ez is és az is!

messin 2010.01.31. 08:34:16

14 éves lány??? És ilyen ízléssel? Megmenti a világot!
Sok sikert a honlaphoz, azt IS látogatni fogom. Főleg, ha lecseréli a színeket, mert ettől így kifolyik a szemem...
De tényleg, klassz, hogy lett...

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)