02
12
2010

Álmaid setlist-je

Kihasználva az elmúlt napok csendjét a banda körül, szeretném kicsit megmozgatni a fantáziátokat (nyugi, nem fog fájni). Ezzel az ötlettel a hivatalos fórumon találkoztam először pár hónapja és nagyon jópofának találtam, remélem, ti is így lesztek vele. Szóval a lényeg: állítsd össze az álom Aerosmith koncerted setlist-jét (főműsor + ráadásdalok). Fontos, hogy 20-22 dal legyen a maximum (szólók nélkül), ennél többet még a Get A Grip világturnén se nagyon tudtak kipréselni magukból a srácok:)

A listákat várom kommentben, nyugodtan indokolhattok is egyes dalokat, ha szeretnétek. Kezdetnek itt van mindjárt az én álom Aero koncertem:

Eat The Rich 
Same Old Song And Dance 
Love In An Elavator 
No More No More 
Kings And Queens 
Seasons Of Wither
Get The Lead Out
Amazing 
Hole In My Soul 
Sunshine 
Won't Let You Down 
Walk On Down 
Stop Messin' Around 
Fly Away From Here 
Falling In Love (Is Hard On The Knees)
Sweet Emotion 
Attitude Adjustment 
Girls Of Summer
Rats In The Cellar
Full Circle

Ráadás:
Walk This Way
Train Kept A Rollin'

Írta: joeperry | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr471751651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rocklud 2010.02.12. 19:21:58

Get The Lead Out, Full Circle, Sunshine kiváló!
Kicsit csaltam, de íme az enyém (mivel ez egy álomlista ezért Joe blokk nélkül :) ) Sok persze már nem fért be sehova, de gondolom ezzel mindenki így van.

Toys/Nine Lives (nem tudtam eldönteni)
Elevator
Falling In Love
Same Old Song And Dance
Crazy
Eat The Rich
Baby Please Don't Go
Combination
IDWTMAT
Jaded
Hangman + Seasons
Dream On
SOS
No Surprize
Monkey
Janie
Sweet Emotion
Draw The Line

Walk This Way
Movin' Out
Train

j.a.cameron 2010.02.13. 15:38:19

Jó az ötlet :) Az én álomsetlistem:

Eat The Rich
Toys in the Attic
Fallin in love
Movin' Out
Hole In My Soul
Full Circle
Dude (Looks Like A Lady)
Crazy
Back In The Saddle
Nobody's Fault
Monkey On My Back
Pink
Rats In The Cellar
Janie's Got A Gun
Kings And Queens

Joe blokkja:
Walk On Down
Stop Messin' Around

Draw the Line
What It Takes
Rag Doll
Cryin'

Encores:
Walk This Way
Train Kept A Rollin'

mafli 2010.02.13. 17:54:17

Az eddigi set listek is nagyon jók, nekem így nézne ki egy álom koncert:)A Joe blokk ebből is kimarad, ő csak gitározzon, abban a legjobb.

Toys in the attic
No more
Dream on
Janie
Elevator
Hangman
Don't stop
Rats in the cellar
Combination
Seasons
Train kept a rollin'
Monkey
IDWMAT
Fever
Get a grip
Crazy
The farm
Kiss your past goodbye
Sunshine
Sedona

Avant garden
Walk this way

A Don't stop egyszerűen koncertre való, mintha csak arra íródott volna, óriási buli lenne rá szerintem. Ugyanígy a Fever is.

orsoly 2010.02.15. 15:07:22

Most én jövök. Nagyon tetszettek nekem is az eddigiek, jó kis koncertet tudnánk összehozni :)

Head First
My Fist Your Face
Kings And Queens
I Wanna Know Why
Last Child
Face
Magic Touch
Sunshine
Permanent Vacation
The Grind
The Other Side
Full Circle
Blind Man
Girls Keep Coming Apart
Gotta Love it
Spaced
Nine Lives
Never Loved A Girl
Draw The Line
My Girl

Ráadás:
Dream On
Line Up

typerr 2010.02.21. 22:15:30

1.Love In An Elavator
2.Mama Kin
3.Eat The Rich
4.The Other Side
5.You Me See Cryin'
6.Crazy
7.Toys In The Attic
8.Amazing
9.Never Loved A Girl
10.Livin' On The Edge
11.Same Old Song And Dance
12.What It Takes
13.Rattlesnake Shake
14.I Don' Wanna Miss A Thing
15.Dream On
16.Cryin'
17.Baby, Please Don't Go
18.Stopp Messin' Araund
19.Dude
20.Rats In The Cellar
21.Walk This Way
22.Train Kept A Rollin'

typerr 2010.02.21. 22:33:55

Ja és a Sweet Emotiont sikerül kihagynom, az még feltétlen ott van a legjobbak között!

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2010.02.23. 13:59:53

Meglepett, milyen népszerű köztetek a Crazy, én speciel örülök, hogy ritkán veszik elő:)

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2010.02.25. 16:04:57

Óh, én régen ezer és ezer ilyet állítottam össze unalmas órákon a suliban. :-)
Sőt, összeállítottam amolyan szimfonikus koncert-féle dallistát is, amilyen a Metallicának volt, illetve kifejezetten Unplugged-koncertre valókat. Most nincs időm megírni a saját álom-setlistem, de nem mulasztom el, becs'szó! :-)

typerr 2010.02.25. 20:56:17

ht igen a crazy nem az a tipikus aero szám de szerintem naon jó. szerintem azért is nem játszák már koncerten mert stevennek a hangja már nem naon birná azt a hatalmas sikitást a végén:)

Gunner 2010.04.02. 16:09:02

01. Walk On Water
02. Love In An Elevator
03. Mama Kin
04. Walk This Way
05. Sweet Emotion
06. Crazy
07. Cryin'
08. Amazing
09. Dude (Looks Like A Lady)
10. Janie's Got A Gun
11. The Other Side
12. Blind Man
13. Fallen Angels
14. What It Takes
15. I Don't Want To Miss A Thing
16. Dream On
17. Back In The Saddle
18. Eat The Rich
19. What Kind Of Love Are You On
20. Angel
21. Livin' On The Edge
22. Full Circle

greggavin 2010.05.23. 15:14:59

01. Eat The Rich
02. Last Child
03. Livin' On The Edge
04. Kings And Queens
05. Angel
06. Love In Elevator
07. Cryn'
08. Mama Kin
08. You See Me Crying
09. Same Old Song And Dance
10. Hole In My Soul
11. Jaine's Got A Gun
12. Movin' Out
13. Jaded
14. Sweet Emotion
15. Pink
16. One Way Street
17. What It Takes
18. Crazy
19. Amazing
20. Dream on

21. Train Kept A-Rollin'
22. Walk This Way
Huh, de fasza is lenne itt egy Magyarországon!!!

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)