02
13
2010
--

Joe Perry interjú

Áprilisban az újjáalakuló Bad Company előtt ad néhány koncertet Joe Perry és zenekara Nagy-Britanniában, egy angol lap telefonon érte utól a gitárost ezzel kapcsolatban:

"Nagyon-nagyon izgatott vagyok emiatt. Alig várom, hogy néhány új helyszínre is eljuthassak, biztos vagyok benne, hogy remek koncertek lesznek. Persze az embereket elsősorban a Bad Company izgatja, ahogy engem is... úgy értem, legalább akkora szerepet játszott a döntésemben az, hogy láthatom őket élőben, mint az, hogy én is felléphetek. Nagy Bad Company rajongó vagyok azóta, hogy először hallottam Paul Rodgers-t énekelni. Találkoztam vele meg pár társával a Classic Rock díjátadón pár hónapja Londonban. A 70-es években láttam is őket néhányszor élőben az Államokban. Megtisztelő volt találkozni vele. Aztán pár héttel később felhívott, hogy lehetőségem lenne előttük játszani néhány brit bulin, mire én: "Most szórakozol velem?!"
 
"Tisztában vagyok vele, hogy nehéz dolgunk lesz, mert a közönség a Bad Company miatt vált majd jegyet, de mi először fogunk játszani az Egyesült Királyságban, és megpróbáljuk majd kellő tűzbe hozni a embereket."
 
"Nagyon várom már, hogy láthassam őket. Komolyan. Remélem, azért a közönség legalább fél füllel ránk is figyel majd, de szerintem ugyanolyan izgatottak lesznek a Bad Company miatt, mint jómagam."
 
Perry a Bad Company mellett az eredeti felállású Fleetwood Mac-et tartja még olyan angol bandának, ami komoly hatást gyakorolt rá, tőlük egy dalt fel is dolgozott új lemezén:
 
"Emlékszem, hogy játszották a dalt, mikor Bostonban jártak a 60-as évek végén. A Fleetwood Mac zenéje mindig is közel állt hozzám, akárcsak Peter Green blues gyökerű rock and roll játéka. Az emberek mindig az amerikai blues-ból eredeztetik az angol bandákat, pedig nekünk fiatal suhancoknak ez egy teljesen új stílust jelentett. Akárcsak a Bad Company esetében. Ritkaság az ilyen, ők valódi... valódi zúzógépek. Nagyon jól szóltak, engem teljesen a hatásuk alá vontak."
 
Joe elárulta, repertoárjuk harmadát-felét az új album dalai mellett a régi Project és az Aerosmith nótái alkotják majd.
 
"A Rock n' roll nem túl bonyolult dolog. Mind ugyanazt csináljuk. Annyiféleképp variálhatod azt a három akkordot. Izgalmas látni, mi sül ki belőle. Az új lemezemre olyan dalokat írtam, amikről úgy gondoltam, jól szólnak majd élőben is, nem csaj fejhallgatón keresztül."
 
"Most legalább látja a közönség, mit is adok az Aerosmith-hez. A bandát hallgatva ezt nehéz elmagyarázni. Senki sem tudja, pontosan ki mit csinál a zenekarban és ki miért felel, így az emberek inkább csak találgatnak, mi is az én szerepem. Jó móka kiállni, és eljátszani ezeket a dalokat, amiket úgymond félretettem magamnak."
 
"Most a saját zenémet játszom, és amikor majd visszatérek az Aerosmith-be - amire remélem, minél hamarabb sor kerül -, mondjuk úgy, lesz néhány új élmény a tarsolyomban. Az ember ilyenkor mindig tanul valami újat a koncertezésről és a közönségről, így amikor visszatérek a többiek közé a színpadon vagy a stúdióban, jobb zenész és előadó válik belőlem, ezért is hasznos dolog szólóban játszani."
 
Természetesen az Aerosmith jelenlegi helyzete is szóba került:
 
"Sosem gondoltam arra, hogy vége a bandának. Az internet világában senki sincs könnyű helyzetben, mert annyian nyilatkoznak annyifélét. Mindenki csak találgat, amit aztán mások felkapnak és pletykaként terjesztenek tovább. Mi négyen mindig is hangsúlyoztuk, hogy a zenekar nem oszlott fel és Steven sem lépett ki. Félre akart állni egy időre a szólólemeze meg más dolgok miatt. A gond az volt, hogy erről soha nem beszélt egyikünknek sem, így első hallásra kissé sokkolt minket a dolog."
 
"Kitaláltuk, hogy ha ő nem akar énekelni egy ideig, keresünk valakit a helyére, míg visszatér, ennyi az egész. Továbbra is barátok vagyunk, folytatni akarjuk a közös  zenélést, turnézást és az új lemez felvételét. Csak még azt nem tudom, mikor."
 
"Több emberrel is kapcsolatban állunk, így még nem tudom, mire jutunk majd. Azt tudom, hogy az Aerosmith egy ideig most biztosan nem fog Steven-nel színpadra állni, így talán valaki más pótolja majd őt."
Írta: joeperry | Tags: Címkék: interjú joe perry
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr751755037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)