04
01
2010

Tripla válogatáslemezzel ünnepel az Aerosmith

Stúdiólemez helyett különleges, 3 lemezt tartalmazó gyűjteményes díszdobozzal zárja le 40 éves pályafutását az Aerosmith, tudatta a csapat kiadója ma reggeli sajtóközleményében. A két CD-t és egy DVD-t tartalmazó kiadványon a Grammy-díjas, többszörös platinalemezes zenekar legnagyobb slágerei mellett korábban még sosem hallott duettek és feldolgozások is helyet kapnak, melyekben olyan elismert, közönségkedvenc előadók működnek közre, mint Celine Dion, Eminem, Justin Timberlake vagy épp Jennifer Lopez.

"Mindig is úgy gondoltam, hogy egy ilyen fontos évfordulót csakis a legjobb dalainkkal szabad köszöntenünk, ezeket pedig már kivétel nélkül kiírtuk magunkból és megjelentettük" - idézi a közlemény a frontember Steven Tyler-t. "Persze megtehetnénk, hogy néhány hét stúdiózással összecsapunk néhány megfáradt, öreguras rocknótát, amiből jó esetben elmegy félmillió darab, de ezek nem mi lennénk. Szomjazzuk a sikert."
 
"Az olyan dalok, mint a Crazy, a Walk This Way vagy épp az Amazing felülmúlhatatlan ékkövek, amikkel értelmetlen lenne versenybe szállnunk. Ezek a slágerek magukért beszélnek, bármennyiszer kiadhatjuk őket, a rajongók mindig elkapkodják. Ez a sikerünk titka, ezért dőlhetünk most hátra 40 év kőkemény hajtás után."
 
Tyler mellett a gitáros Joe Perry is nyilatkozott az ügyben:
 
"Nagyon boldog vagyok a kiadónk döntése miatt, korábban ugyanis nagyon kevés ilyen jellegű kiadványunk került a boltokba. Fontosnak tartom, hogy a legnagyobb Aerosmith slágerek eljussanak azokhoz a fiatalokhoz is, akik ezidáig még nem találkoztak a zenénkkel, erre pedig egy ilyen válogatáslemez remek lehetőséget ad."
 
"Készültünk néhány különleges meglepetéssel is. A Pink újrakevert változatában én szitáron játszom, Brad és Tom pedig beatbox technikával kísérik Steven énekét. A Love In An Elevator szólóit visszafelé, egyedi pengetési stílussal játszottam fel, ami remekül passzol Celine vokáljához. A számomra legkedvesebb darab azonban mégiscsak az Angel exkluzív, 'stripped' verziója, amelyet egymagam adok elő akusztikus gitáron. Mindig is ez a nóta állt hozzám a legközelebb a repertoárunkból, büszke vagyok, hogy végre magam is elénekelhettem."
 
Az Aerosmith - 40 Legendary Years munkacímet kapott kiadvány várhatóan az ősszel kerül boltokba, további információk hamarosan.
Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr11886484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rocklud 2010.04.01. 12:10:36

Pandora's Box 2? Nem rossz. Legalább végre nincs több kábítás az új albummal. Sőt, szerintem ezután könnyebben össze is jön majd, nem lesz akkora a nyomás rajtuk. :) (Joe-hoz az Angel áll a legközelebb, jól értem? Meglepő.) Egy dolog viszont rettenetesen zavar: a "közönségkedvenc" előadók. ?#@!&!$!

j.a.cameron 2010.04.01. 15:50:27

Love In An Elevator Celine Dion-al, na ne már...... :)

Szerintem ez az a kiadvány amit biztosan nem fogok megvenni :)

A DVD-re azért kíváncsi vagyok. Számomra hihetetlen hogy egy ilyen banda mint az Aerosmith eddig kiadott két hivatalos DVD-t és kész. Szívesen vennék egy összes videoklipet felvonultató kiadványt, vagy egy frissebb koncertanyagot a 2007-es turnéról!!

rocklud-al pedig teljesen egyetértek a "közönségkedvenc" előadókkal kapcsolatban.
Én azt is utáltam amikor valamelyik Super Bowl döntőn előadták Britney Spearsel, Timberlakel meg még nem tudom kivel a Walk This Way-t, háát nagyon nem tetszett..

mafli 2010.04.01. 21:39:43

Hát nem tudom...:S 10 év alatt azért össze lehetett volna hozni egy tök új albumot is szerintem.
A sikerhez ők nincsenek ilyen "közönségkedvencekre" szorulva
Jók lennének azok az öreguras rocknóták:P Én azoknak jobban örülnék

aerochick 2010.04.02. 07:39:44

Ugye ez csak egy áprilisi tréfa?! Annak viszont nem rossz:)

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2010.04.02. 07:56:18

@aerochick: Természetesen az, bíztam benne, hogy végre leesik valakinek:)

aerochick 2010.04.02. 09:28:22

... Pedig először még hihető is volt, és a címet olvasva tényleg megijedtem:) Ott esett le hogy nem komoly, amikor ahhoz a részhez értem, hogy Joe kedvence az Angel...:)

rocklud 2010.04.02. 16:01:44

Huh! :) Erre szokták azt mondani, hogy biztos komoly, mert viccnek nagyon rossz! :) Jennifer Lopez, úristen! Csak nehogy olvassák a blogot, és ötletet kapjanak!

messin 2010.04.02. 20:40:59

:-)Bravo!
Írtam a turnés bejegyzésnél, hogy nem tudok menni a prágai koncertre munka miatt.
Változott a helyzet, megyünk Londonba! Már megvan a jegy és a repjegy is :-)))
Esetleg lesz ott valaki innen a blogról?

j.a.cameron 2010.04.03. 11:38:09

Na ezt jól megszivtam... :)
Leeshetett volna, de az elmúlt fél év eseményei után én már mindent elhiszek az Aerosmith háza tájáról.. :)

Azért ez jó április 1-i tréfa volt... :)

üdv

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2010.04.04. 22:57:48

Hú de megijedtem, elvégre ma olvastam csak, és eszembe sem jutott, hogy elsején született az írás. Külön dicséret a visszafelé játszott Love In An Elevator szólóra vokálozó Celine-ért. Na ekkor csak néztem: "Mi van?!" :-D

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2010.04.05. 10:40:09

@barcavideo: Valahogy biztos voltam benne, hogy az annál a résznél mindenkinek le fog esni a poén, meg is lepődtem, hogy nem:D

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)