04
16
2010
--

Joe Perry interjú

Joe-t ezúttal a Boston Herald szólaltatta meg néhány időszerű kérdésben:

 

Kapcsolatuk rendezéséről Steven Tyler-rel: Egy hónapja leültünk Steven-nel, és ő azt mondta: "Újra benne akarok lenni a bandában, kössünk le pár koncertet." Erősnek, egészségesnek látszott, és boldognak, hogy újra felléphet. Egy mondattal reagáltam, amire ő is egy mondattal válaszolt. Ezek a mondatok csak kettőnkre tartoznak. Mindig is tudtam, hogy a banda újra össze fog állni, csak abban nem voltam biztos, hogy ehhez egy hétre, egy hónapra vagy egy évre lesz szükség. Steven-t és engem 40 közös év köt össze, nincs az a bukkanó, ami ezt meg tudná változtatni.
 
A Fenway Park-beli fellépésről: Amikor először hallottam róla, hogy koncertet szerveznek oda, ha jól emlékszem, Bruce Springsteen lépett fel 2003-ban. Én már akkor is azt gondoltam, hogy nekünk kellett volna ott lennünk, de valamiért nem jött össze. Azt hittem, egyszeri alkalom lesz, mert utána panaszkodnak majd, hogy széttaposták a gyepet és annyi. De aztán egyre több bulit szerveztek, én meg reménykedtem, hogy egyszer talán nekünk is összejön egy.
 
Fellépőtársukról, a szintén Boston-i legenda J. Gails Band-ről: Felhívott a menedzserem, hogy "Mit szólnál egy bulihoz a Fenway Park-ban a J. Gails-zel?" Mondom, "Még kérdezed?" Ő persze L.A.-ben él és nem vágja a baseballt, így lövése sincs sem a Fenway, sem a J. Gails jelentőségéről. Dél-Kaliforniai srác, onnan sok jó rockbanda nőtt ki, de Boston-ból kevés. Szóval az, hogy mi ketten egy este léphetünk fel a Fenway-ben, isteni csoda.
 
A régóta készülő új Aerosmith lemezről: Kimondottan szeretnénk egy új lemezt. Ahogy a lemezipar most áll, egyik kiadó sem sürget minket emiatt, de mi úgy érezzük, bennünk van még egy igazán jó album. Nem is csak egy, ki tudja, mennyi. Nyilván nem mennek úgy a dolgok, mint 25 évesen, de azért itt vagyunk. Csak meg kell terveznünk, mikor tudunk együtt stúdiózni.
 
A közös dalszerzésről Steven Tyler-rel: Egyértelmű, hogy szeretek vele dalokat írni. Nem beszéltünk sokat azóta, hogy eldöntöttük ezt az új turnét. Az biztos, hogy a lehetőség fel fog merülni, és majd meglátjuk, mire jutunk. Ahogy mondtam, nem vagyunk ugyanazok, akik 25 évesen. De néhány dolog azért nem változott, és én szeretnék újra úgy írni dalokat, ahogy régen. Érzem a 40 éves évforduló vibrálását a levegőben. Szeretném ezt egy olyan lemezzel megünnepelni, amit magunknak és a rajongóknak készítünk el, nem pedig a kiadónak vagy valami A&R-os fickónak.
Írta: joeperry | Tags: Címkék: interjú joe perry
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr251926373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)