06
29
2010
--

Steven Tyler interjú

A Mercury News tegnap közzétett interjúja Steven Tyler-rel:

 

A zűrös tavalyi év után milyen érzés most a bandával fellépni?
 
Remek ez a turné. Bár nekem kicsit megterhelő. Az Aerosmith tagjának lenni olyan érzés, mintha egy üstökös rántana magával. Rengeteg sérülés ért az utóbbi években. Keresztszalag-operáció a térdemben... újabb műtét a lábfejem miatt, anyám halála. Csupa olyasmi, ami miatt újra kellett gondolnom a dolgokat. Jóllehet a bandából néhányan baromságokat nyilatkoztak a sajtónak, végül összeszedtem magam és azt mondtam: "Nézzétek, álljunk ki a közönség elé, legyünk újra, akik vagyunk és hagyjuk végre lecsengeni ezt a sok szarságot."
 
Mennyire volt ez könnyű döntés?
 
Szerintem attól, hogy néhányan kiteregetik a szennyest a médiában, nekem még nem kell követnem a példájukat. Sajnálatos, hogy mások a Twitteren és a sajtóban élték ki magukat. Szarul jött ki a dolog, de még egyszer mondom, nekem ez a banda a legfontosabb. Imádom az Aerosmith-t és imádom, amivé válhattam általa. Mindenkinek megvannak a maga démonai, de amikor mi öten kiállunk a színpadra és játszani kezdünk, ez mind háttérbe szorul, és számomra most ez az, ami lényeges.
 
Nagy a feszültség köztetek az utóbbi időben. Barátok maradtatok vagy inkább csak zenésztársak?
 
Írok most egy könyvet Does The Noise In My Head Bother You címmel, amiben arról mesélek, mivel jár négy másik sráccal együtt élni, mintha csak házasok lennétek. Sosem lesz még egy olyan banda, mint az Aerosmith, és nem akarom ezt tönkretenni. Szeretem ezt a zenekart.
 
Folyamatos fájdalmaid vannak, ráadásul nemrég estél túl egy elvonókórán a gyógyszerfüggőséged miatt. Hogyan kezeled ezeket turné közben?
 
Rájöttem, hogy józanul hozom ki magamból a legjobbamat, ennyi az egész. Nem tudom, mit hoz a holnap, de ma boldog vagyok. Egy bazi nagy gorilla ül a hátamon, aki arra vár, hogy elkaphasson, de nekem semmi okom nincs ezzel foglalkozni. Újabb műtét vár a térdemre, a lábfejemre, majd a nővérke kézbe veszi a dolgaimat. Nincs időm ilyesmire. Elvégre nekem kell példát mutatnom a többieknek, nem igaz? (nevet) Még mindig az Aerosmith tagja vagyok, a show folytatódik. 
 
Lesz új Aerosmith lemez?
 
Igazság szerint folyamatosan írok dalokat. 12 nótán dolgozok épp a szólólemezemre. Az Aerosmith-nek be kell fejeznie egy stúdiólemezt, jelenleg ez az elsődleges célunk.
 
Óvatosabbnak érzed magad most a színpadon?
 
Komplett idióta vagyok odafent. Én vagyok önmagam legnagyobb ellensége ilyen téren, de ez van. Esőben azért jobban vigyázok, akkor tényleg óvatos vagyok. De rendszerint folyamatosan ugrálok a sok pedál meg monitor miatt, amivel a gitárosaim teleszórják a színpad közepét. Olyan vagyok, mint valami akadályfutó.
 
El tudod képzelni, hogy 10-15 év múlva is ezt fogod csinálni?
 
20 év múlva is fogom. Addig csinálom, amíg hang jön ki a torkomon.
Írta: joeperry | Tags: Címkék: interjú steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr962118458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)