08
31
2010
--

Joe Perry interjú

Joe Perry a Cincinatti.com-nak adott telefoninterjút, a lényeges részletek a következők:

Steven American Idol zsűrizéséről:

"Néhány napja tudtam meg tőle, hogy aláírta a papírokat. Amennyire én tudom, sínen van az ügy."
 
A zenekaron belüli hangulatról:
 
"Most kicsit elhasználtak vagyuk mindannyian. A turnénak lassan vége, és nem tudjuk, mikor állunk ismét össze, mint zenekar. Ez még a levegőben lóg, miközben fél lábbal már otthon is vagyunk."
 
Steven legutóbbi eséséről:
 
"Hátulról jött felém, nem is tudtam, merre áll. Meglökött a csípőjével, alig tudtam a színpadon maradni. Aztán ahogy visszafelé lépkedtem, taszítottam rajta egyet. Szerintem nem volt erős - fenn is tudott volna maradni, de látta, hogy vagy 20-30 rajongó nyúl felé, hogy elkapják. Nekem úgy tűnt, maga után akart rántani. Minden olyan gyorsan történt. Tipikus Aerosmith történet."
 
A banda jelenlegi helyzetéről:
 
"Nagyjából normális. Már amennyire bármit is nevezhetünk itt szimplán normálisnak."

Írta: joeperry | Tags: Címkék: interjú joe perry
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr222262272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)