01
11
2011

Steven Tyler interjú

Az USA Today interjút közölt honlapján az American Idol zsűritagjaival, természetesen Steven Tyler is nyilatkozott: 

Miért vállaltad a felkérést?
 
Elég jól ismerem a zenét. Nem mondom, hogy minden egyes stílust, de azért 40 év nem múlt el nyomtalanul. Jöttünk, láttunk, győztünk, bármibe is fogtunk; ami remek érzés volt és sokat tanultunk belőle.
 
Milyen a hangulat a zsűriasztalnál?
 
J. Lo mellett ülök minden este, aki nagyon kedves személyiség, és ott van Randy, akivel szintén számolni kell. Nagyon jól szórakozunk. A nézők sose tudhatják, miről dumálunk egymás között, mi a show része és mi az, ami spontán.
 
Mi történik, ha egy versenyző a te egyik dalod énekli?
 
Ajánlom, hogy jól csinálja, de ezt így mégse mondhatom neki, mert aztán szörnyű lesz, én meg közölhetem vele, hogy ennél rosszabbat még sose hallottam.
 
Korábban is nézted az Idolt?
 
Nem néztem, mert ahhoz, hogy élvezetes legyen, legalább 5-6 adást meg kell nézni, engem meg folyton leköt a turnézás, a dalszerzés (szünetet tart),  a rehab – hé, hé! -, vagy hogy egyszerűen csak megvessem a lábam valahol. Nem könnyű 40 éven át turnézni. Na ezért nem nézek tévét.
 
Mi a véleményed azokról a rockzenészekről, akik kritizálták a döntésedet?
 
Hadd csinálják. A rocksztárok olyanok, mint a horgásztrófeák a falon: egyiknek sincs csukva a szája. Kid Rock-nak ennyit mondtam: „Értelek én, ember, de ha egyetértenék veled, egyikünknek se lenne igaza.”
 
Mi a helyzet az Aerosmith-szel?
 
Most szünetet tartunk. Már ha a lemezkészítést szünetnek lehet nevezni. Majdnem mindenkit felhívtam azzal, hogy jöjjünk össze LA-ben. Januártól májusig a lemezen dolgozunk majd, nyáron remélhetőleg fel is vesszük, szeptembertől decemberig turnézunk, utána megint Idol.
 
Fellépnél az Idol-ban?
 
Van néhány szóló dalom, amit esetleg elénekelhetne pár kölyök, de akár én magam is. Majd meglátjuk.
 
Ahogy Tintaszív is írta kommentjében, a zsűri tegnap Jay Leno műsorában volt vendég, egy részletet beillesztek alább, a teljes adást az NBC honlapján nézhetitek meg.
 

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek interjú steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr102576823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

j.a.cameron 2011.01.13. 11:03:27

Ezek szerint még nem ültek össze elkezdeni az új album munkálatait :(, az alapján amit Tyler mondott: ha nyáron veszik fel az albumot, és szeptemberben elindulnak turnéra, akkor az album megjelenése vagy a turné utánra 2011 decemberére vagy jövő évre csúszhatna szerintem (turné közben nem nagyon szokták megjelentetni az új albumokat), hát ennek nem örülök annyira.
De ha szeptembertől Európában, mondjuk Budapesten turnézik az Aerosmith, akkor minden meg van bocsájtva :)

j.a.cameron 2011.01.14. 11:46:43

Még egy hozzászólás a 2011-es tervezett turnéhoz.

A tegnapi Metr*p*lban olvastam egy apró cikket az Aerosmith 2011-es terveiről, amelyben arról írtak hogy még januárban hozzákezd a banda az új dalok megírásához, valamint novemberben és decemberben koncertkörútra indulna a banda előbb Dél-Amerikába majd Japánba.
Nem tudom, honnan szedték ezt az infót, de ha van igazságalapja, akkor szerintem 2011-ben nem lesz európai koncert sajnos, de ne legyen igazam....

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2011.01.14. 12:24:18

@j.a.cameron: Ezt a november-decemberi turnét Tyler dobta be a Leno műsorban, bár nekem úgy rémlik, helyszínt nem említett.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)