01
15
2011

25 dolog, amit nem tudtál Steven Tyler-ről

Steven az USmagazine.com kedvéért állította össze az alábbi listát, szerintem nem én leszek az egyetlen, aki néhány titkot ismert már közülük:) A 12-es egy nyelvtani szójáték, akinek eszébe jut rá valami frappáns fordítás, írja meg kommentben. 

1. Úsztam együtt delfinekkel.
2. Találkoztam az Elnökkel és megöleltem a First Lady-t.
3. Négy dalt énekeltem az Abbey Road-ról Paul McCartney-nak.
4. Nem egyszer játszottam a tűzzel.
5. Együtt meditáltam a Dalai Lámával.
6. Imádok a Nagy Korallzátonynál búvárkodni.
7. Kisgyerekként rendszeresen vadásztam és csapdákat állítottam.
8. Egy szép bókkal két hónapig is kihúzom.
9. Odavagyok Maya Angelou-ért és Yma Sumac-ért.
10. Írtózom a piócáktól.
11. Ausztráliában megöleltem egy koalamacit.
12. I have isms that were was-ems.
13. Imádok sárkányrepülés közben leveleket tépni a fák tetejéről és a számba tömni őket.
14. Az álomvakációm a Disney World-be vezetne.
15. Két percig bírom egy levegővel a víz alatt.
16. Saját Dirico motorokat tervezek.
17. Négy srác a feleségem.
18. A fiam, Taj nagyobb csajmágnes, mint én voltam.
19. Szerintem a legtutibb módszer bejutni egy nő bugyijába, ha kölcsönkéred a farmerét.
20. Borosüvegből valamiért jobban ízlik a Kangen víz.
21. Volt egyszer egy Bandit nevű mosómedvém.
22. Sose kaptam gyomorrontást, ha visszanyeltem a szavaimat.
23. Saját rock univerzumomnak új a gravitációs központja.
24. Ínyenc szaglásom van. Imádom az illóolajaimat.
25. 25-tel kevesebb titkom maradt.
Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr252585224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tintaszív 2011.01.19. 04:11:21

Nekem a 20-as a kedvencem :-D

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)