05
12
2011

Steven Tyler vs. Steven Adler

A Guns N’ Roses egykori dobosa, Steven Adler és a TMZ.com riportere a pénisznövelő tablettákon élcelődnek egy néhány nappal ezelőtt közzétett videóban. Adler válaszul elárulja, hogy egy alkalommal látta Steven Tylert öt lánnyal hemperegni egy szobában, és igencsak meglepődött az énekes méretei láttán: 

„Mikor megláttam Steven Tyler stukkerét, ahogy egyszerre öt csaj fogja marokra... Nem gondoltam, hogy rám még ott szükség lesz.”
 
Egy tegnap reggeli rádióinterjúban Steven így reagált Adler történetére:
 
„Tudod, mit mondok?! Borzalom. Először is, sose engednék a közelembe még egy srácot, mikor három-négy nővel vagyok együtt. Bocs, de ez nem az én asztalom. Hála Istennek, hogy tiszta lettem. Még a végén megtörtént volna... Ki tudja?! Ennyire azért nem voltam bevállalós. Adler csak álmodhatott a lőcsömről.”
 
Steven egyébként könyvében is kitér Adlerre, amikor a Celebrity Rehab c. valóságshow-t kritizálja, melyben a dobos is aktív szerepet vállalt. Tyler szerint megrendezettek voltak az epizódok:
 
„Arra kérték, játssza el a legrosszabb formáját, mikor bevonult a rehabra. Hátborzongató volt és teljesen valótlan. 30 lepedőt kapott azért az adásért, amit rögtön drogokra költött, összetörte a kocsiját és kényszerdetox lett az eredménye.”
 
„Baromi etikátlannak tartom, hogy olyan eleve roncs embereket, mint Steven Adler, kihasználnak egy valóságshow kedvéért, dehát ki vagyok én, hogy ítéletet mondjak? Nem is szólva arról, hogy amikor leépült hírességeket kérnek arra, hogy megjátsszák az önpusztítást a kamera előtt, hogy aztán ezt tovább dramatizálják egy kibaszott valóságshow-ban; a szereplőket ettől olyan trauma éri, hogy végül csak még rosszabb állapotba kerülnek a műsor után – a drogok miatt, amire a gázsit költötték.” 
 

Tényleg Steven Tyler a 'legtökösebb' rockzenész?

Eredmények 

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr182898046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)