08
14
2012
--

Steven életmentő reggelije

carolmiller.jpg

Egy Steven Tyler-rel kapcsolatos ijesztő élményét is feleleveníti Up All Night: My Life And Times In Rock Radio című, hamarosan megjelenő könyvében az ismert New York-i rádiós DJ, Carol Miller.

A rádiós 1977 nyarán találkozott Tyler-rel egy nightclub-ban, majd hamarosan az énekes hotelszobájában kötöttek ki, Miller emlékei szerint azért, hogy "belehallgassanak pár új Aerosmith számba". Miután Tyler-re rátört a fáradtság, bekapott néhány altatót és ágynak dőlt, másnap reggel azonban úgy tűnt, soha többé nem fog felébredni. Miller így emlékszik vissza az esetre:

"Tyler rögtön előkotort a táskájából egy jókora barna üveget, rávetette magát az ágyra a szomszéd szobában, és a szájába dobott néhány piros kapszulát. Másodpercekkel később elájult... Másnap reggel meg sem mozdult... Azt hittem, Steven Tyler halott..."

"Bökdösni kezdtem. Fogalmam sem volt, hogy lélegzik-e és a pulzusát sem éreztem. 'Semmi pánik! Semmi pánik!', mondogattam magamban és próbáltam összeszedni a gondolataimat. Ha egyszerűen kisétálok a hotelból, simán levadászhat a rendőrség, mert én láttam őt utoljára élve..."

"Eszembe jutott, hogy előző este beszélgettem valakivel a klubban, aki az Aerosmith turnécsapatához tartozott. A recepciós kapcsolta nekem Michael Cohent, én pedig kínosan feszengve amiatt, hogy Steven szobájából hívom, végül közöltem vele a telefonban: 'Tudom, hogy szörnyen hangzik, de úgy tűnik, Steven nem lélegzik.'"

"'Óh, már megint', nevetett fel Michael. 'Na figyelj ide. Rendelj egy jó forró reggelit a szobaszervíztől tojással és kávéval. Ügyelj rá, hogy tényleg forró legyen. Mikor megérkezik, dugd az egészet Steven orra alá.' Megcsináltam, és Steven rögtön felhorkant."

Akit kellően felcsigázott Miller velejéig őszinte és felkavaró története, ide kattintva előrendelheti a könyvet.

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr134711433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)