09
22
2012
--

Steven Tyler interjú

A Noisecreep interjúja Steven Tyler-rel:

Az új Aerosmith lemezről:

"Mikor új lemezen dolgozunk, szeretjük túlbiztosítani magunkat. Nem állunk le kilenc dalnál. Mindig többet írunk, mint szükséges. Egy albumra rendszerint összehozunk 20 dalt, amiből ötöt végül nem használunk fel vagy eltesszük a következő alkalomra. Ezúttal viszont valamennyit kiadjuk. Akik szeretnek elejétől a végéig  meghallgatni egy lemezt, nagyon élvezni fogják. Érdekes lesz megfigyelni, a srácok hogyan hallgatják majd. Remélem, teljes egészében."

Carrie Underwood-dal közös duettjéről, a Can't Stop Loving You-ról:

"Kissé country stílusban énekeltem fel a dalt. Valaki a bandából aztán közölte velem, hogy énekeljem újra, mert túl sok benne a country. Mire én: "Dehát így írtam meg!" Marti-val arra jutottunk, hogy ha játszani kezdik a rádiók, mindenki country dalnak gondolja majd, így végül felmerült az ötlet: miért nem hajtunk fel hozzá egy country énekest? Azért hívtam Carrie-t, mert jóbarátom. Épp L.A.-ben volt, de másnap reggel indult a gépe, ezért azonnal odacsődítettem a stúdióba. A többi történelem. Felénekelte és tökéletes lett. Egyike azoknak a pillanatoknak, mikor minden a helyére kerül."

Arról, miért hagyta ott az American Idol-t:

"A producerek folyton lesben állnak. Azon jár az agyuk, hogyan tehetnék évről évre népszerűbbé a műsort. Felhívtam Randy-t azzal, hogy: "Mi újság, lapátra tesznek?" Mire ő: "Nem tudok semmit, még magamról sem!" Aztán felhívtam J.Lo-t, aki meg közölte, hogy fogalma sincs, mit akar csinálni. Így egy hónapig azt se tudtam, mi van. Végül egy nap döntésre jutottam: "Ez így nincs rendjén. Lelépek." A következő reggel pedig J.Lo is közölte ugyanezt! Te mire következtetsz ebből? Egyszerűen nem éreztem jól magam a bőrömben, ráadásul nincs az a pénz, amiért lemondok arról, hogy az Aerosmith-szel turnézhassak. Feltettem magamnak a kérdést: "Mit tennél szívesebben? Zsűriznél egy American Idol nevű, tíz éve indult műsorban, vagy inkább koncerteznél egy bandával, ami 40 éve együtt van?"

Emlékezetes Idol pillanatairól:

"J.Lo mellett ülni és olyan dolgokról pusmogni a reklámszünetekben, amik sosem derülnek ki - folyton belepirultam. Benne aztán megvan a spiritusz. Ott ülök totál elvörösödve, mire egyszer csak int a rendező, hogy: 3... 2... 1. Minden alkalommal tűzbe tudott hozni. Imádtam. Mikor káromkodtam, az egész nézőtér huhogni kezdett, mire én: "Mi van? Szórakoztok velem, basszátok meg?" Egyszer közöltem is a nézőkkel, hogy ne törődjenek a sípszóval, csak mondják ki otthon hangosan a szót. Arra nem hat a sípszó. És igazam volt!"

Életének erről az időszakáról:

"Így visszagondolva, varázslatos volt. Volt az a balesetem a színpadon. A srácok a bandában berágtak rám, mert addig remekül haladt a turné, és én is pipa voltam. Egy baromi jó turnét kúrtam el aznap este. Ezzel én is tisztában voltam. Aztán, mivel ők berágtak rám én pedig nem törődtem velük, nekiálltak új énekest keresni, amivel csak még jobban felkúrták az agyam. Végül elvállaltam az Idol-t, de csak azért, mert fogalmam sem volt, mihez kezdjek. De minden tökéletesen alakult. Nem volt egy fair lépés tőlem, de baromi mérges voltam a többiekre, mert nem hívtak fel és valamiképp vissza kellett adnom a kölcsönt. Így megy ez férfiak közt, szeretünk kitolni egymással."

Írta: joeperry | Tags:
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr794796018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)