12
30
2011

Joe Perry chat

Joe tegnap éjjel Twitter oldalán chatelt a rajongókkal, íme a kérdések és a válaszok. Boldog Új Évet mindenkinek!

 

 
Melyik dalt szereted a leginkább élőben játszani?
 
Általában egy olyat, amit rég játszottunk utoljára...
 
Mit szeretsz a legkevésbé egy turnén?
 
A legutóbbin mondjuk a Hangman Jury-t.
 
Van még benned félsz a színpadon?
 
Nem, csak izgalom.
 
Megbántad, hogy annak idején kiléptél a bandából vagy úgy érzed, segített a fejlődésben?
 
Nem bántam meg, jó élményeket hozott.
 
Tetszett Equador? A legjobb koncertet adtátok!
 
Igen, hihetetlen este volt!
 
Mi a kedvenc helyed a világon?
 
Nincs ilyen, szeretek utazni. Mindenhol megtalálom a hely szépségeit.
 
Mikor érezted először, hogy rátok talált a siker és milyen érzés volt?
 
Mikor visszajöttünk Bostonba és felléptünk egy középiskolában, a sor körbeérte az épületet. Na ez volt az első alkalom...
 
Ki a kedvenc dobosod? ( A kérdést Joey Kramer tette fel. - joeperry)
 
Joey Kramer kibaszott jó dobos. Tudja, hogy mindig számíthat rám! És én is őrá.
 
Mi a legjobb dolog, ami történt veled?
 
Találkoztam Billie Montgomery-vel, ez nem is kérdés.
 
Billie nagyon kedvesnek tűnik, hogyan inspirált téged?
 
Mindig őszinte a munkámmal kapcsolatban. Emellett ő a múzsám minden értelemben.
 
Lesz turné jövőre?
 
Igen, nyárra az Államokba és Kanadába tervezzük.
 
Mit tanácsolsz a kezdő gitárosoknak?
 
Hallgassatok régi számokat. Például: Les Paul, Jerry Reed, Freddie King és Chuck Berry.
 
Mindig érdekelt, miért használod Telecaster nyakkal a balkezes Strat-jeid. Marha jól néznek ki!
 
Szeretem a Telecaster nyak fogását és tényleg jól néznek ki.
 
Állított már meg fanatikus rajongó az utcán?
 
Mindig megállok autogramot adni, amikor csak tehetem.
 
A 2005-ös szólóalbumod fantasztikus, a kedvenceim a Hold On Me és a Lonely! Mikor adsz ki egy hasonlót?
 
Tervezünk egy Joe Perry Project válogatást pár új dallal.
 
Coke vagy Pepsi?
 
Coke vagy Pepsi... Coke, örök kedvenc.
 
Imádtalak szólóban koncerten, tervezel még ilyesmit?
 
IGEN!
 
Macska vagy kutya?
 
Mindig kutyás voltam, de imádom az Ikon nevű macskámat. Minden állatot szeretek. Még azt is, amit a célkeresztben látok.
 
Billie felel a frizurádért?
 
Igen, Billie, mióta csak vissza tudok emlékezni.
 
Fogsz valaha könyvet kiadni?
 
Igen, már dolgozom rajta.
 
Te magad választod a ruhatáradat?
 
Igen, én magam.
 
Melyik volt idén a kedvenc dél-amerikai koncerted?
 
Nem szoktam rendezni őket. Mind különlegesek. Akkor is, ha polkorrektnek hangzik meg minden, ez az igazság.
 
Szimplán csak, hogy vagy?
 
Most egy kicsit túlpörögve, mert szeretnék minden kérdést megválaszolni, de kevés az időm... A családom itt van velem, ami remek érzés.
 
Szeretnél egyszer fellépni egy jazz zongoristával?
 
Tegnap együtt jammeltünk egy orgonista jóbarátommal a Boneyard-ban, aki imádja a jazzt. Születtek érdekes ötletek. Meglátjuk...
 
Mi volt a legdurvább frizurád?
 
Úgy nyolc éve nyáron kefehajat vágattam, persze nem a Mötley Crüe-ra célzok (eredetiben: crew-cut - joeperry), de nem készültek képek. Micsoda nyár volt...
 
Üdv Japánból! Kirándultál valamerre, míg itt turnéztatok?
 
Jártunk a Kyotói Arany Templomban és ittunk egy csésze teát, amiben aranyszemcsék úszkáltak.
 
Tervezel közös dalt Slash-sel? Az ütős lenne!
 
A telet LA-ben töltöm, ahol az új Aerosmith CD-n dolgozunk majd. Billie és én tervezünk közös programot Slash-sel és Perlával, jóbarátaink.
 
Köszönet, hogy idők szakítasz ránk. Király vagy.
 
Én köszönöm, hogy időt szántok rám. Tudom, hogy ünnepi hetünk van, mindenki elfoglalt.
 
Mi a kedvenc elfoglaltságotok Billie-vel? Tudod, hogy értem...
 
Az utazgatás, jó móka.
 
Emlékszel még, mikor a Sam Kinison Wild Thing-jéhez forgattatok klipet?
 
Igen, emlékszem, jó buli volt. És jó alkalom találkozni pár cimborával LA-ben. Hiányzik nekünk Sam.
 
Hányadik Twitter chated ez?
 
Az első.
 
Fura kérdés, de mikor reggel felébredsz és tudatosul benned, hogy te vagy Joe Perry, mit érzel?
 
Felébredek, felsóhajtok, hogy 'óh, istenem', aztán alszok tovább.
 
Kedvenc könyved?
 
Homérosz Íliásza. Remek sztori.
 
Mi a kedvenc filmed?
 
Jelenleg az Ó, Testvér, Merre Visz Az Utad? és Will Ferrell-től bármi.
 
Melyik a kedvenc csapatod élőben?
 
Azt hiszem, a Cheap Trick nyújtotta nekem a legjobb bulikat, több tucatszor láttam már őket.
 
Üdv Paraguay-ból! Írj valamit spanyolul!
 
A 'hola' és a 'si' rémlik a szobaszervízből.
 
Szerinted a mai technikával könnyebb élőben játszani, mint a '70-es években?
 
Manapság fontosabb, mint valaha, hogy remek teljesítményt nyújts. És ti rajongók mind megérdemlitek a lehető legjobb koncertet. Ez sosem változik.
 
Értesz portugálul? Brazíliából írok ugyanis.
 
Nem, a portugál édesapám sajnos sosem használta otthon a nyelvet.
 
Mintha sose néznél a közönség szemébe, csak a gitárodat nyúzod!
 
Mindenkit szemmel tartok, egyik szemem a gitáron, másik a nézőtéren. Azért nem látszik, mert a odalóg a hajam.
 
Ki a jobb gitáros, te vagy Brad?
 
Mindketten jobbak vagyunk.
 
Miért nem írsz vissza soha?
 
Nem tudom, mi a kérdésed?
 
Mit tervezel szilveszterre?
 
Nem tudom, de az biztos, hogy Billie-vel leszek és behúzzuk a függönyöket...
 
Jöttök még Dél-Amerikába?
 
2013-ra tervezzük, de minden az énekesünk elfoglaltságaitól függ.
 
Melyik klasszikus Aerosmith lemezhez áll közel az új anyag?
 
Akik hallották a nyers verziókat, a '70-es hangzásunkhoz hasonlították, de számomra még túl korai megmondani.
 
Milyen érzés arra gondolni, hány életet mentettél meg a zenéddel?
 
Ha ez igaz, akkor büszkén vállalom, hogy Joe Perry vagyok és köszönöm nektek a lehetőséget.
 
Mi zajlik le benned, mielőtt a színpadra lépsz és zúzni kezdesz?
 
Próbálok minél többet pihenni, de az utolsó tíz perc mindig húzós. Amikor pedig felgördül a függöny, a mai napig berosálok.
 
Mi volt az első gondolatod, mikor Steven elesett Paraguay-ban és kitörte a fogait?
 
Óh, basszameg, már megint! Szerencsétlen. Vonzza a bajt, de úgy imádja a rajongóit és sajnáltam őt.
 
Mi a mobilszámod? Hahaha!
 
Nem tudom, gyorstárcsázón van...
 
Mibe kerül, hogy megválaszolj egy kérdést?
 
Tedd fel..
 
Legemlékezetesebb pillanatod az idei turnéról?
 
A repülőút Equador-ba a stadion felett, mikor megpillantottam a tömeget. Leesett az állunk fent a gépen, micsoda látvány!
 
Most én! Mikor jöttök újra Detroit-ba? Olyan rég voltatok.
 
Valamikor a nyáron.
 
(Itt rövid szünet következik, ugyanis Joe kissé belezavarodik az időzónákba... - joeperry)
 
Lassan befejezem. Hamarosan meg kell ezt ismételnünk. Köszönet mindenkinek a remek karácsonyi ajándékért. 
 
Úgy tűnik, lesz még mit megválaszolnom a könyvemben. Ja, és nem vagyok ám mindig ilyen szigorú.
 
Az én hibám, két órát terveztem. Az órám még mindig a japán időt mutatja. Maradt még egy óránk! Kérdezzetek! Bocs emiatt.
 
Óóóóh, sajnálom! Nem kaptam szülinapi köszöntőt és a kérdéseimre választ sem. Talán majd jövőre.
 
Boldog Szülinapot, a kedvenc dalom élőben pedig a Draw The Line.
 
Melyik a kedvenc gitárod?
 
Most épp egy öreg Strat-be vagyok belezúgva, az új dalokban sűrűn használom.
 
Hé Joe, ennyi gitárosként eltöltött év után kijelenthető, hogy Les Paul barát vagy? És köszönet a zenédért.
 
Nem is tudom, egész életemben játszottam Les Paul-okon; inkább úgy fogalmaznék, a Les Paul számomra a legkényelmesebb, de szeretem a Strat kihívását.
 
Hogy álltok most Steven-nel? Válaszolj, Joe!
 
Jól állunk, remek pillatokat élünk át a színpadon és azon kívül is. A banda nagyon várja már a nyári turnét.
 
Hol szeretsz enni a leginkább?
 
Valahol a hűtő és a hálószobám közt.
 
Imádom a Shakin' My Cage-t, annyira király. Mennyire szeretsz énekelni a gitározáshoz képest?
 
Nagyon szeretek, az Aerosmith előtt minden bandámban énekeltem is.
 
Többször elolvastam a Walk This Way-t, kisírtam a szemeimet. Gondolsz a múltra is vagy csak a jövőre?
 
Azért remélem, nevettél is néha. Mostanában sokat gondolok a múltra. De a jövőre még többet.
 
Mondd, hogy szia, csak ennyit, és feldobod a hetemet. Légyszi!
 
Szia és Boldog Új Évet!
 
Melyik ország a kedvenced túristaként? Válaszolj kérlek!
 
Nem tudom megmondani. Szeretek különféle országokba utazni.
 
Melyik a kedvenc Aerosmith lemezed?
 
A legelső és az, amin épp dolgozunk. De ez nálam mindig így van.
 
Joe, milyen erősítőket használsz mostanában? Brad-é mennyiben különbözik? Köszi.
 
Ezen a turnén eredeti antik Marshall-okat 10-es, 12-es és 15-ös hangfalakkal. Az erősítők 40-50 wattosak, egy Vox kombóval és hat cabinet-tel.
 
Láttam egy képet rólad és a fiadról öreg autók társaságában. Újjáépíted őket vagy versenyzel velük?
 
Mindkettő. A fiaim és én is imádjuk a dögös motorokat és a gyors autókat. Jöhet bármi az extrém offroad-tól a a ralizásig. Persze becsatolt övvel.
Írta: joeperry | Tags: Címkék: interjú joe perry
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr313507389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schjani 2012.01.02. 00:11:02

Szia
BUÉK!
Aerosmithben és Rock and Rollban gazdag új évet kívánok!

Ui.: Köszönöm szépen az egész éves munkádat.
Nagyon király a blog.

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2012.01.02. 07:57:03

@schjani: Nagyon szívesen, én köszönöm, hogy olvassátok.

j.a.cameron 2012.01.04. 13:18:12

Sikerekben és Aerosmith-ben ;) Gazdag Boldog Új Évet kívánok Mindenkinek!

joeperry: Köszönöm a 2011-es híreket, bejegyzéseket és hogy létrehoztad ezt a nagyszerű blogot! BUÉK

messin 2012.01.06. 20:07:09

Így is van! Mindenkinek BÚÉK és Aerosmith forever! És köszi-köszi-köszi!

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)