07
16
2010

Joe motorbalesete

Karcolásokkal megúszta tegnap délutáni motorbalesetét Middleboro-ban Joe Perry, az Aerosmith 59 éves szólógitárosa. Perry a 44-es és 105-ös utak kereszteződésében várakozott éppen egy piros lámpánál, amikor indulásnál a mögötte lévő Chevy Malibu belehajtott. A kocsit vezető 62 éves nyugdíjas nő valószínűleg túl közel állt meg a gitáros Ducati-jához, így sikerült ráhajtania annak hátsó kerekére. A balesetben Perry könnyebben sérült, ám elővigyázatosságból kórházba szállították, ahonnan később hazaengedték. Az autóvezető sértetlenül megúszta a koccanást.

Update: Hajtás után a Rolling Stone cikke a balesetről, melyben Joe is megszólal:

 

Múlt hét pénteken Joe Perry megállt Ducati motorjával egy piros lámpánál, megvárta a zöld jelzést, majd gázt adott. "A következő emlékem az, hogy az aszfalton fekszem és az eget bámulom" - meséli az Aerosmith gitárosa a Rolling Stone-nak. "Az a nő mögöttem egyszerűen nem lassított le a lámpánál. 25-30 mérfölddel hajtott és egyenesen belém jött. A motorom hátsó fele teljesen összetört, rajtam meg egyetlen kék-zöld folt sincs. El sem hiszem. Baromi szerencsés vagyok."
 
A rendőrök és a mentők percek alatt a helyszínre érkeztek és kórházba szállították Perry-t. "Pocsékul éreztem magam. A hátam szinte lüktetett a fájdalomtól. Volt elég balesetem ahhoz, hogy tudjam, elinte nem is érzed, mennyire komoly a dolog. A doki mindenütt megvizsgált, majd közölte, hogy nincs törés vagy vérzés. Még röntgenezni sem kellett. Egész héten jegeltem magam."
 
A baleset igen rosszkor érkezett, hisz alig egy hét volt hátra az Aerosmith régóta esedékes amerikai turnéjáig. "Már az járt a fejemben, hogy tolószékben kell játszanom" - meséli Perry. "Tanultam az esetből, többé nem viszem ki a Ducatit egy héttel turné előtt." Ez volt Perry harmadik motorbalesete. "Jack Douglas, a régi producerünk egyszer azt mondta nekem, hogy ha túlélsz három motorbalesetet, azután már jöhet bármi. Fel is hívtam a hétvégén, hogy 'Hé, Jack, asszem, ezzel megvolt a három, szóval jöhet bármi.'"
Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek joe perry
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr942155063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

messin 2010.07.16. 20:18:31

Huh, rosszul lettem a címtől... Még szerencse, hogy nincs baja. :-))

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)