03
31
2011

Tough Love: újabb válogatáslemez

Tough Love: Best of the Ballads címmel új válogatáslemezt dob piacra a Geffen Records május 10-én. Az album vélhetően az Idol közönségét célozza meg (ennek döntője május 25-én esedékes), és 12 dalt tartalmaz. A tracklist alább, azon persze el lehet majd vitatkozni, hogy a Love In An Elavator vagy a Rag Doll mióta balladák, ráadásul a legnagyobb sláger, az I Don't Want to Miss A Thing pont lemaradt a lemezről, ugyanis nem Geffen-érás nóta.

Angel
Amazing
Love In An Elevator
Cryin'
What It Takes
Rag Doll
Crazy
Deuces Are Wild
Livin' On The Edge
Blind Man
Janie's Got A Gun
Dream On

Amazon.com

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr552787281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2011.04.02. 14:37:42

Reméltem, hogy előrehozott áprilisi tréfa, de nem: valóban előrendelhető az amazonon. Ráadásul ami az amcsiknál 13 dollár, az itt (UK-ban) 18 font. :S Na nem mintha meg akarnám venni, hányingerem van már a válogatásokból- főleg egy ilyenből! Amúgy gondolom, a Dream On live version lesz, a Little South Of Sanity-ről, de az is elképzelhető, hogy a szimfónikus a Last Action Hero soundtrack-ről. Na, azt mondjuk imádom!

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2011.04.02. 15:22:56

@_Colos: Én azt nem értem, hogy ha már ballada lemez, akkor minek rá Elavator, Rag Doll meg Blind Man. Oké, hogy csak Geffen, de koncertverzióban legalább tehettek volna helyettük lassú dalokat, ahogy a Dream On-t is, vagy pár alternatív keverést. Ez így gyakorlatilag a Big Ones, csak rövidítve. Lehúzás a javából.

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2011.04.02. 17:35:33

Ja igen. Én is éppen akartam mondani, hogy érdemes összevetni a dallistát a Big Ones-szal. Oké, hogy egy újszülöttnek minden vicc új, de ez azért már! Ezt sem veszem meg, mint ahogy már a Devil's-t sem vettem meg (az volt az első egyébként). Vagy ha már Tough Love, akkor a Livin' On The Edge és a Dream On mit keres rajta? Ugyebár. A Blind Man azért ballada az én megítélésem szerint. A Love In An Elevator címében legalább szerepel a "love" szó. :)

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)