05
09
2011

Steven Tyler - (It) Feels So Good

Steven új dalának világpremierje a RyanSeacrest.com jóvoltából:
 


Something cool went down
As I was walking with a friend of mine
And I still remember
How she was smelling like a summertime

And ooh how it change my mind
Changed everything about that kind of girl

It feels so good loving you
Yeah it's so good the way you do the do
It feels so good and I need oxygen
Little bit of heaven doin' 24/7 again
Yeah again and again

Like I was sayin'
My little cupid was a real superfreak
And by the time that I came down
I can lock up in the room for a week

And ooh how she change my mind
Changed everything about this crazy world

It feels so good loving you
Yeah it's so good the way you do the do
It feels so good yeah and by the way
Little bit of heaven 24/7 times a day

A long hair
A double dair
And I swear
A little bit will do you some good
You say you wear
I'm goin' there
And I swear
Can't get enough of you yeah

My bonswa
Excusemwa
Your ooh-la-la
Is gonna do me good yeah

It feels so good loving you
Yeah it's so good the way you do the do
It feels so good and I need oxygen
Little bit of heaven doin' 24/7 
It feels so good loving you
Yeah it's so good the way you do the do
It feels so good loving you
It feels so good yeah
 

A Ray Kay rendezte videóklip csütörtök este debütál az American Idol soros adásában, magát a dalt pedig holnaptól teszik elérhetővé az online áruházak.

Update: A bejegyzést frissítettem a dal teljes verziójával és a szöveggel.

Írta: joeperry | Tags: Címkék: steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr622891024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

messin 2011.05.10. 18:19:47

Te jó ég! Direkt nem hallgattam bele semmilyen kalóz verzióba eddig. Jól tettem, ez egyszerűen borzalmas. Nagyon pop-os, de annak sem elég jó, valahogy Steven-nel ellentétben én nem tudom elképzelni, h ez szól majd a kocsikból nyáron.
Ti hogy látjátok? Csak én veszem ilyen nehezen az újdonságot?

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2011.05.10. 21:01:44

@messin: Szerintem kib@szott jó, bár én Tyler hangjával valszeg bármire vevő lennék...:)

10/10

j.a.cameron 2011.05.11. 11:40:36

Én azt kaptam amire számítottam az előzetesen kikerült részletek alapján.
Steven hangja még 63 évesen is fantasztikusan szól, amit kevés frontember mondhat el magáról ennyi évesen.
A hangszereléssel viszont nem vagyok kibékülve.
Nálam 10/6,5 - közepesen-jó szám , de ilyen ínséges időszakban, amit a banda prezentál az elmúlt majd 10 évben én már ennek is örülni tudok.

joeperry: Köszönet a szám linkjéért, kerestem égen földön tegnap, de nem találtam sehol :), szóval köszi!

j.a.cameron 2011.05.11. 11:44:46

Ja,.. és várom a videoklipet, kíváncsi vagyok milyen lett.
Nagyon nagyon remélem nem lesz benne semmi fika a többi bandatag felé. - nehogy Joe Perry posztert égessen a homokban miközben énekli - It feels so good..., vagy valami hasonló... :)

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2011.05.11. 12:05:04

@j.a.cameron: Tán a videóban Nicole Scherzinger is szerepel, úgyhogy én egy Girls Of Summer stílusú klipre számítok. Olvastam itt-ott, hogy tán a dalban is vokálozik a csaj, én mondjuk nem hallom sehol.

messin 2011.05.11. 20:10:34

@joeperry: Tyler hangjával nekem sincs semmi bajom, sőt, nagyon is egyetértek veletek, h brutál jó így 63 évesen is. Azért örülök, h nektek tetszik a szám is. Én sosem tagadtam, h a régebbi számaikat kedvelem jobban, nekem már a Just Push Play is túl modern hangzású, bár a Sunshine-t és a Face-t kifejezetten szeretem.

rocklud 2011.05.12. 09:09:08

Hát én szeretem a JPP-t, de ez a szám szerintem csak 3/10. Az is a hang miatt. Egyáltalán van valami különbség az eddig ismert verzióhoz képest azon kívül, hogy leporolták? Nem nagyon. Mikor tér már észhez végre ez az ember??

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2011.05.12. 15:38:09

@rocklud: Azért jóval dögösebben szól a demónál, főleg a refrén. Steven vokálja mondjuk tökugyanaz, még azt is megkockáztatom, hogy fel se énekelte újra.

Pittaa01 2011.05.13. 05:17:05

www.youtube.com/watch?v=wxAbfiv5cFY

Aki nagyon kiváncsi a klipre, egy nem túl jó minőségű ízelítőt kaphat innen :)
Nekem bejön :) Soha rosszabbat :)

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)