05
23
2011

Steven Tyler interjú

Egy indiai weboldal e-mail interjút készített Steven Tyler-rel, néhány részlet a cikkből: 

Az indiai zenéről:
 
„Azt kell mondanom, minden tudásom az indiai zenéről és filmről azon alapszik, hogy tiniként láttam fellépni Ravi Shankart. Ismerem az indiai zene néhány válfaját. Általában elmondható, hogy nagyon sok indiai dal egyenesen a lélekhez szól, ami csodálatos. Tudom, hogy világhírű zenei- és filmes közeg van Indiában, és biztos vagyok abban, hogy ennek jelentősége csak növekedni fog.”
 
Arról, 2007 után mikor tér vissza az Aerosmith Indiába:
 
„Előbb, mint gondolnák!”
 
Új daláról, az (It) Feels So Good-ról:
 
„Egyszer épp a Sunset Marquis-ban (egy Los Angelesi hotelben) voltam, és lesétáltam a medencéhez, mert a lányaimat vártam. Aztán, mivel nem értek oda – és hála Istennek, hogy nem tették -, megírtam a szöveget helyette. A bandának nem tetszett, úgyhogy megőriztem a dalt magamnak. Most szinte hallom, ahogy nyáron a kocsikban szól majd! Bolondulok a dallamokért, öregem. Szükségem van rájuk. Már hiányoztak, de most itt vannak!”
 
Életrajzi könyvéről:
 
„Többször néztem szembe a halállal. A problémás rocksztár mára elcsépelt fogalommá vált. Az én könyvem is erről szól. Igen, voltak orvosi problémáim, keresztszalag szakadás a térdemben, hajszálér repedés a torkomban, és a legrosszabb, Hepatitis C! De egy olyan banda tagjaként, mint az Aerosmith, másként néznek rád – rosszfiúként. Az emberek pedig imádják Boston Rosszfiúit. Mindenkit ez az oldalam érdekel. Aztán azt gondoltam, miért ne mutassam be, én hogy látom mindezt; megismertetve az olvasókkal életem egy más szeletét is, például mennyire imádom a gyerekeim nevetését hallani karácsonykor – szerintem ezt kevesen ismerik.”
 
Friss pletyka egyébként a brit The Sun tollából, hogy Steven közös Walk This Way feldolgozást tervez az idei Eurovízión feltűnt ír Jedward nevű förtelemmel, reméljük, csak kacsa...
Írta: joeperry | Tags: Címkék: interjú steven tyler
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr422925683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

messin 2011.05.27. 21:53:28

Megvettem én is a könyvet, remélem, hamarosan lesz időm nekilátni. Kíváncsi vagyok nagyon, kapott már hideget-meleget, és így még inkább érdekel. Valaki olvast már?

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)