09
04
2011

Eurosmith koncert Budapesten

Szeptember 24-én ismét hazánkba látogat a világ talán legismertebb Aerosmith tribute zenekara, az olasz Eurosmith. Aki jutányos áron, élőben szeretne élvezni minőségi Aero dalokat, annak ott a helye a frissen megnyílt Barba Negra Music Club-ban. Részletes információkért kattintsatok ide, Gergőnek pedig külön köszönet a noszogatásért!

Írta: joeperry | Tags: Címkék: hírek
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr883203021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walkthatway 2011.09.09. 09:38:15

Én mindenképp ott leszek... Meg jópár ismerősöm.

messin 2011.09.16. 21:16:04

Én voltam már egyszer, nagyon vártam, és jók is voltak. De valahogy mégse volt jó. Olyan ez, mint az alkoholmentes sör... valami hiányzott belőle.

j.a.cameron 2011.09.23. 10:17:54

Ha Budapesten laknék biztos elmennék már csak kíváncsiságból is, de így 250 km-re a fővárostól nem mozgat meg a dolog + még változatlanul reménykedem abban, hogy egyszer látom még az Aerosmith-t élőben... tribute koncertekre pedig ráérek akkor menni, ha már - remélhetőleg csak 10 év múlva - végleg feloszlott a banda... addig reménykedek :)

Azért örülnék neki, ha valaki írna egy beszámolót a holnap estéről. Aki megy, annak jó szórakozást!!!

_Colos · http://keseiversek.blog.hu 2011.09.23. 21:20:19

Nekem most vált biztossá, hogy nem leszek ott, pedig én is elmennék, ha nem Pécsett tartózkodnék. Egy beszámolóért én is nagyon hálás lennék!

walkthatway 2011.09.26. 09:14:49

Nekem nagyon tetszett :D. Már csak a hely miatt is érdemes lenne benézni, nagyon jó a hangulat és a társaság sem utolsó.

Lehettek volna kicsit rockosabbak is. Az énekes elég hű Tyler-hez, csak picit el van szállva magától :)

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2011.09.26. 10:04:15

@walkthatway: Ha van kedved hosszabb beszámolót írni, szívesen kiteszem bejegyzésbe.

walkthatway 2011.09.26. 12:10:16

@joeperry: ha lesz egy kis időm mindenképp, csak sok a meló meg a suli :), majd e-mailben küldök valamit képekkel.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)