07
30
2012
--

Joe Perry interjú

A SFGate.com rövid interjúja Joe Perry-vel:

Kemény szavakkal illettétek Steven Tyler-t, mikor elvállalta a zsűrizést az American Idolban. Hogyan oldottátok meg végül a problémákat?

Egy zűrös családban már csak így működnek a dolgok. Mindenki megmondja a magáét. Ilyen hosszú időszakot képtelenség kihúzni együtt veszekedés nélkül. A lényeg, hogy kitartunk egymás mellett.

Szerinted helyes dolog nyilvánosan kezelni ezeket az ügyeket?

Nem hiszem, hogy Steven-t befolyásolná bármi, amit nyilatkozok. Megvan a maga élete. Amúgy sem gondolom, hogy végleg ki akart lépni a zenekarból. Fogalmazzunk úgy, hogy az Idol szereplése mellett is szakított időt az új lemezünkre. Mindössze tovább tartott elkészülni a dalokkal.

A legutóbbi észak-amerikai turnén többször leesett a színpadról. Nem lenne helyesebb pórázon tartani?

Ez van, szabadtéri sport.

Megnéztem néhány videót a mostani turnéról, és meg kell mondjam, a legjobb barátoknak tűntök odafent. Mi történik a levonulás után?

Ami azt illeti, én beszállok a buszba, Steven meg a repülőgépbe. Mind külön életet élünk. Én szeretem a sajátomat elkülöníteni a zenekartól. Így csak jobban harapunk, mikor koncertezünk. Fiatalon még egy géppel utaztunk mindenhová. Mára felnőtt férfiak lettünk, akiknek megvan a saját érdeklődési köre. De még mindig itt vagyunk, ami nem kis dolog.

Leszámítva a feldolgozás lemezt és a turnékat, nem sok mindent csináltatok az előző évtizedben. Nem érzed úgy, hogy elpazaroltátok?

Egyelőre inkább izgatott vagyok az új lemez miatt. Háromszor álltunk neki felvenni, mindig másik producerrel. Valahogy nem állt össze az egész. Nincs értelme azon rágódni, mi történhetett volna másként. Én úgy érzem, ez az a lemez, amit az elmúlt tíz évben el akartam készíteni. Szerintem a többiek is egyetértenek ebben. És remélem, a rajongók sem fognak csalódni.

Írta: joeperry | Tags: Címkék: interjú joe perry
| |

A bejegyzés trackback címe:

https://aerosmith.blog.hu/api/trackback/id/tr374686092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Blog.hu Sablonok (Népkert Kft.)